Зарубіжна література

 

snimokОфіційні документи

 

Обов’язкова кількість видів контролю

5–9 класи

Класи 5 6 7 8 9
Семестри І ІІ І ІІ І ІІ І ІІ І ІІ  
Контрольні роботи у формі:   ·         контрольного класного твору;   ·        виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо)  2         –     2 3         1     2 3         1     2 3         1     2 3         1     2 3         1     2 3         1     2 3         1     2 3         1     2 3         1     2  
Уроки розвитку мовлення* (РМ) 2 (у+п) 2 (у+п) 2 (у+п) 2 (у+п) 2 (у+п) 2 (у+п) 2 (у+п) 2 (у+п) 2 (у+п) 2 (у+п)
Уроки позакласного читання (ПЧ) 2 2 2 2 2 2 2 2 1 1
Перевірка зошитів 4 5 4 5 4 5 4 5 4 5

У 8–9 класах з поглибленим вивченням світової літератури пропорційно збільшується кількість контрольних робіт та уроків розвитку мовлення (на розсуд вчителя визначається кількість і види контрольних робіт).

10–11 класи

Класи 10 11   10 11   10 11
Семестри І ІІ І ІІ І ІІ І ІІ І ІІ І ІІ
Рівні РІВЕНЬ СТАНДАРТУ АКАДЕМІЧНИЙ РІВЕНЬ ПРОФІЛЬНИЙ РІВЕНЬ
Контрольні роботи у формі:   -контрольного класного твору;   – виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо)   2         1     1 2         1     1 2         1     1 2         1     1 3         1     2 3         1     2 3         1     2 3         1     2 4         1     3 4         1     3 4         1     3   4         1     3  
Уроки розвитку мовлення* (РМ) 2 у+п 2 у+п 2 у+п 2 у+п 2 у+п 2 у+п 2 у+п 2 у+п 3 1у+2п 3 2у+1п 3 1у+2п 3 2у+1п
Уроки позакласного читання (ПЧ) 1 1 1 1 2 2 1 1 2 2 2 2
Перевірка зошитів 4 5 4 5 4 5 4 5 4 5 4 5
  •  У кожному семестрі обов’язковим є проведення двох уроків розвитку мовлення: одного уроку усного розвитку мовлення, а другого – писемного. Умовне позначення у таблиці –(у + п).

Звертаємо увагу на те, що домашній контрольний твір не єобов’язковою формою контролю зі світової літератури. Ураховуючи розвиток інформаційних технологій і рівень володіння ними сучасними учнями,  написання домашнього контрольного твору, який потім має перевірити учитель, перетворюється на формальність і не дозволяє об’єктивно визначити знання учнів з певної теми. 

Якщо такий вид контролю навчальних досягнень учнів, як  домашній контрольний твір, залишений учителем, необхідно обрати таку форму творчої роботи (наприклад, створення фанфіківтощо), щоб учні самостійно виконували творче домашнє завдання.